Härlig Arbetsdag!

2009-02-19 14:28:17 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..



Kom till jobbet och det var hur lugnt som helst idag, allt jobb hade gjorts igår. Hjälpte en boende med att städa uppe hos henne, sen ville hon baka, så vi satte igång med en sockerkaka! :) fick henne visst på topphumör, och då fick jag både beröm av hennes mamma och av sjuksyster :) Då vet man att man gjort/gör ett bra jobb.

Har damsugit lite smått här hemma, älsklingen sover ju, så vill ej väcka honom. Så ska snart hoppa in i duschen och sedan in och pussa babe så han vaknar och kan städa och dona med mig :)

Ringde precis chefen på demensboendet, Hon lovade att ringa min chef och se om de finns nåt ledigt som vikarie. Det är så jobbigt att vartenda servichus här har en och samma chef för vikarier. Annars hade jag säkert fått komma dit direkt, lät det också som. ååhh jag vill in på demensen !!! bäst o jobba med dementa :)

aja duschen väntar och jag fryser.

Kommentarer
Anonym

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, alkoholiserad, narkoman och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin pappa, helt sjukt.



Här är hennes blogg: http://bdknapp.blogspot.com

2009-02-19 14:59:50

Joo bara bra vettu! sj?

2009-02-19 18:28:52

Vilken fin design du har =) Kram på dig!

2009-02-19 20:54:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!