halv krasslig!

2009-02-24 12:34:15 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag jätte glad över att få åka och jobba igen o få ihop lite timmar. Knallade mot bussen och jag var helt kallsvettig, kändes som om spyan satt i halsen på mig, men åkte till köping ändå, men dom på jobbet sa att det var lika bra att för mig att åka hem igen, för om de är nåt virus smittar jag ju ner hela bygget!

Vaknade här för nån liten stund sedan, och känner mig lite halvkrasslig fortfarande :/ babe ligger i sängen med svullen hals och är också krasslig. Så idag blir det iaf för min del att städa och små plocka här hemma, men nu ska jag börja plugga först :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

hoppas du blir bättre

fin blogg du har :)

2009-02-24 13:01:31

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-24 17:57:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!