Godmorgon världen!

2009-02-26 10:12:13 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag precis nyvaken och sitter och väntar på att kaffet ska rinna ner i kannan så jag kan ta mig en kopp :) Ska kika efter tågbiljett nu också, för imorgon åker ju jag till Linköping :) Idag kommer tjejerna hit också, va mys! Ska hämta ut gardinerna vi beställt idag med :) så vardagsrummet blir lite mysigare!

Det är strålande väder ute idag :) man kan ju inte bli annat än på bra humör när det är så soligt & fint :) nepp dags o hämta en kopp kaffe.


ha en fin dag :)

Kommentarer

Tack för besöket :) Jättekul! Oj redan hunnit ut för dagen. Med småttisar hemma såsar jag typ till 11 innnan jag ens hunnit i paltor. Undantag de dagar melvin ska till dagis... Ha en bra torsdag!

2009-02-26 10:33:29

jättefin blogg..!

2009-02-26 14:44:00

jag hoppas att du får en trevlig helg nu

2009-02-28 09:39:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!