Godmorgon Godmorgon!

2009-02-16 09:49:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är precis hemkommen ifrån affären, var ju tvungen att ha mjölk, till mitt morgonkaffe! Idag ska jag ju iväg till Köping för att ha första introduktions-dagen :) skoj! skönt o tjäna lite money igen. Min buss går 12, och jag har egentligen tusen grejjer att göra innan det. Men finns en dag imorgon också :)

Funderar på att lägga ner studierna och se hur mycket man kan få ut från A-kassan istället, för jag har ju i princip inte alls nåt jobb nu, och det går verkligen inte att leva på studiebidrag! Det fungerar inte, så det måste gå att lösa på nåt sätt.

ne nu är det telefonterror som gäller :) ha en super bra dag!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!