Godmiddag får man väl säga! :)

2009-02-03 13:51:35 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Oh yes, idag tog jag sovmorgon, det känns som om jag inte sovit ut på flera veckor. gick upp för nån timme sen, och det är verkligen as tråkigt att sova såhär länge, okej att det är skönt, men man slösar ju bort hela förmiddagen!

Jag sitter och funderar på när jag ska ta min promenix! om de blir någon idag så att säga :) Idag stod vågen på 58.8, så har några kilon till att bearbeta. Tänkte gå ner till 55, det är mitt mål :) så raska promenader behövs. Så blir väl en sväng om sen :) Tips på att tappa kilon snabbt? :) langa hit isf! :D

Jag vill ha reda på mitt prov resultat, så man kan starta med nästa kurs så snart som möjligt :) Människan socialt och kulturellt, är det någon som har haft den kursen? Det är spännande med nya kurser som man aldrig har haft innan.

åhhh helt seriöst så har ja hittat en så himla söt & fin dress, hittade den på www.bellme.se grymt snygg! :) Kan säga att på den sidan så finns det väldigt bra produkter till bästa pris. hur bra som helst.. om man har cash :)



förresten

GRATTISS PEGGAN PÅ 21 ÅRSDAGEN, SYND ATT JAG EJ VAR I LINKÖPING SÅ JAG KUNDE MOSA DITT ANSIKTE MED KAFFESUMP! HA EN FIN DAG! :)

Kommentarer
Enna

Den dressen är riktigt skön:)

2010-10-30 01:15:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!