Fick tim-anställning! :D

2009-02-09 13:49:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Intervjun gick bra idag. Fick en timansällning! =) härligt! ska börja den 16:e som introduktionsdag! blir bra, okej att det tar 1 timme och en kvart till jobbet. Men då har man ändå ett jobb! Det kan nog bli bra :) verkar vara ett mysigt & härligt ställe med fart på! :D

Nu har jag precis fått i mig lite köttbullar & Makaroner. Ska surpla i mig sista kaffeskvätten sen jädrans blir det städ här. ska börja damma o så, så kommer babe hem snart också! :) Faan vad glad jag är över att jag fått ett till jobb. Fast man ska väl inte yttra sig för mycket, kankse inte blir ett enda jobb, så hoppas ordinarie går och blir sjuka, OFTA! :D


 

Imorse var det såhär fint och mysigt väder ute! :)


Kommentarer

ja du de inte så mkt, här tar de 85 minuter till jobbet och samma hem, efter ett tag kommer du inte märka nåt alls,ett råd är, ha med dig en bok eller musik. annars går tiden rätt så sakta. Lycka till

2009-02-10 03:00:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!