Dröm

2009-02-10 12:54:36 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt blev de svårt att sova, jag var svin trött redan vid 19.30 bädda ner mig i soffan och sånt. men kunde inte sova ändå. Gick in till sängen vid 21 men fick ligga där bra länge innan jag somnade. Så vaknade sent idag. Drömde en as skum dröm också, att jag tatuerade värsta gadden i pannan, som alla tyckte var skit snyggt.. hahah, men sen gick den bort och kom tillbaka och grejjer, as lustigt! drömmar är roliga. Låg och pussade på min älskling inatt när jag han låg och sov. Sötaste är han iaf :)



nee kaffe nu då :)


Kommentarer

jo tiden går jätte fort om du pluggar eller har musik eller nåt liknande, men utan allt de där, så är du fast belive me.

2009-02-10 12:59:37

faktisk det är de, tänk dig en värld utan musik . ( Boring )

2009-02-10 13:02:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!