Bakstim

2009-02-17 22:07:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår innan jag skulle med bussen så ringde mormor, och verkligen räddade mig, ekonomiskt Tack! Igår var ju också första arbetsdagen i köping då, Det verkar vara ett bra ställe, som man kan trivas på. Härlig stämmning och roliga människor :) Fick tag i min chef här i Fagersta efter mycket om och men, men hon verkar vägra ge mig jobb, men men det är ju som det är, ska folk vara griniga och sura, så är det ju deras problems!


Idag har jag varit hos doktorn på besök, fick två pratglada gubbar vid mig i väntrummet, sånt är ju trevligt. Besöket gick bra, och vi ska göra en utredning typ på panikattackerna.. så det känns bra. Skulle även ringa och boka pricktest eftersom jag förmodligen är allergisk mot något, då mina ögon svullnar upp och kliar titt som tätt.


Efter doktorn tillbringade jag dagen i köket, först lagade jag mat, sedan har jag kommit in i ett bakstim eller nåt, sug på att baka. haha, så jag fixa ordning med en misslyckad mickrokola, och så blev det även kanel & äpple muffins :) gott! Det är kul att baka ibland, men värsta är ju att det känns som om man går upp 15 kg. haha.

Försökt att få tag i min studievägledare också, men inte en enda som svarar då man ringer till lärcenter, det är riktigt irriterande, finns typ 6 olika nummer man kan ringa, och ingen svarar. Men får testa imorgon igen, så det blir en ny tid bokad för omprov andra gången av medicinsk grundkurs...


Hjärtat åkte nyss till jobbet och jag tänkte spela lite Wii och så kan det nog bli att man loggar in en svängom på Wow! :)

ha en fin kväll!


puss ♥


Kommentarer
°• Ida Josefin Engdahl http://cinderellastoryy.blogg.se/

haha måste bara skriva en sak : haha micro kola. minns du? hahahaha :D jo det slits så in i helvette! :(

2009-02-17 22:33:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!