What happening in vegas!

2009-12-08 20:58:25 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tog jag mig ut i den friska luften en sväng, blev en promenix och sedan skutta jag in i bilen och stack iväg mot ica för att handla lite och hämta napptermometern som hade kommit :) Sen blev de hem och bara ta de lugnt, Alexandra ringde så spenderade lite telefontid med henne, sen kikade jag på What happening in vegas. Sen skulle markus och Dennis se på  hockey och fotboll, så jag har precis duschat och tänkte se om de finns några filmer att tanka hem! Så jävla tråkigt att bara ha en enda tv, missar ju desperate :( så hoppas att de går att se på kanal 5 play sen.

ush vad jag är uttråkad!


Kommentarer

2009-12-08 22:31:49

2009-12-08 22:31:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!