Världens finaste dotter ♥

2009-12-21 22:58:15 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag känner hur jag mer och mer faller tillbaka till mitt gamla glada jag, det är underbart! Att vara gravid har verkligen inte varit nåt lätt, inte psykist iaf, jag var inte mig själv då, mådde bara dåligt och var inte ett dugg rolig eller lycklig, nån enstaka gång kanske! Men nu när 9 månader av deppighet har gått, så börjar jag äntligen hitta tillbaka. Och jag har återhämtat mig massor efter förlossningen nu också, JAG KÄNNER SÅN LYCKA INOM MIG! jag har världens finaste fästman, och jag har världens finaste dotter, + att jag har två underbara extra barn!

 


Idag har vi städat här hemma, och sedan bara tagit de lugnt och myst med vår älskling, som förövrigt varit vaken mera än de andra dagarna :) Imorgon så kommer barnmorskan hit på hembesök och ska väga stumpan och så! Ska bli intressant och se om hon gått upp nåt! Annars imorn hade jag tänkt att kankse få något skolarbete gjort och sedan posta iväg alla julkort! Min karl ligger i soffan här framför mig och sover så sött, älskade! och så har jag precis bytt till blöja och satt på alexia sin fina pyjamas som hon fick av sin farmor och farfar, så nu sussar hon också, blir det för min del också snart, ska kanske framkalla lite kort och sånt :)

Sov gott!!

 


Kommentarer

Ja det är supergott :) vi har en likadan rosa filt förresten :) hon är så söt din lilla tös. Och jag tycker hon är lik dig.

2009-12-22 01:39:23

2009-12-22 02:07:12

Vad skönt att höra !

hur länge ska hon ha skenan ?

har hon på sig den dygnet runt?

vad sa tjejerna om en lillesyster?:)

vissa blir ju svartsjuka av att man gullar med en liten som tar all ens uppmärksamhet,

kram

2009-12-22 10:19:39

hej gumman.. hon e så fin eran prinsessa..... grattis igen.. Kramar

2009-12-22 11:24:01
Fia

Underbart söt hon är eran Alexia, ser verkligen fram emot att träffa henne snart och er med självklart;)

Ta hand om dig vännen så ses vi snart..

2009-12-22 16:52:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!