Väldigt lugn dag...

2009-12-09 23:06:22 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har man mest segat sig igenom dagen helt enkelt! Haft tvättis så fått 3 tvättar tvättade iaf :) sen frågade jag min man om vi inte kunde beställa lite kinamat, och så fick de bli, yummie! Sen har resten av dagen bara varit lugn. Fick nån huvudvärk nu, men kom på att det var nog ifrån diademet jag haft på skallen. Hämtade precis pepparkaksburken hit in till vardagsrummet ( oh det skulle jag nog inte gjort ) haha, tar man en så går de inte sluta, så jävla gott är det, men får sätta på locket och skicka iväg burken en bit, för då måste ja ju resa mig för att nå dom o de orkar jag inte just nu =)

Har precis suttit och snackat med Alexandra på msn, fan så kul att vi ska ha barn samtidigt ju, vart vänner i säkert 13 år ju, så de är ju lite komiskt att just vi ska ha barn så nära inpå varann :) men de är skoj! Ringde även och gratta min Farmor förrut som fyller år idag, får väl försöka att träffa dom nåt sen efter jul då vi kommer ner mot Linköping :) ååhh jag längtar, saknar fan linkan massor!

Ska ta mig en skön dusch innan de blir sängen, hon pressar på så dant där inne så man känner sig helt mörbultad just nu, och så har jag som nån ilande känsla i ryggen. Hoppas man slipper vakna med förvärkar inatt o att man bara kan sova bort dom ifall de kommer :) fast de skulle ju inte vara helt fel om det kom dunder värkar så de blev dags att röra sig mot bb :D haha jag hoppas att min förlossning blir som min systers!! ♥

Pics från ikväll!






Skulle verkligen vilja ha en ny kamera alltså,
min är värdelös nu. Men nångång ska man väl ha råd med ny! :)

Nu ska ja kika runt lite på familjeliv!
ha en fin kväll!


Kommentarer

Alltså jag hade ju jätte mycket sammandragningar, sen hade jag rätt så regelbundna värkar i 3 dygn innan hon föddes. Men "mensvärk" hade jag inte så mycket faktiskt, jo en del men inte mycket.

2009-12-09 23:14:43
Sis

Nejnej, lovar du vill inte ha en sådan förlossning som jag hade ! :) Nu är det inte alls långt kvar.. Hoppas hon vill titta ut snart, blir så tråkigt o fira födelsedagar så tätt inpå jul :D

2009-12-10 09:20:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!