Skönt med sömn!

2009-12-20 11:17:15 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Pluttan har sovit bra hela natten som vanligt :) vakna till vid 4 hugget och ville ha mat och så var det dags vid 7.30 igen för lite mat, sen la jag henne bredvid mig i sängen och så somnade vi i två timmar typ, mys! Hon är så otroligt fin!!! Nu har jag precis ätit lite breakfast och ska snart in i duschen och fräscha till mig lite! Nu börjar man känna sig lite smått återställd nertill, men de är långt ifrån smärtfritt än! Hade nån scary dröm inatt igen, men inga hallisar då jag var uppe iaf, skönt!

ne nu ska jag grejja!
Ni är världens finaste!


Kommentarer

Ja det gick väldigt fort för mig hehe... men kroppen hann inte riktigt med då heller så jag fick ju sy mycket. Inte kul. Men efter en månad kunde jag börja gå ganska normalt och efter 3 månader var jag helt och hållet mig själv igen. Men jag fick ju genomgå en operation där nere också så därför tog det lite längre tid att återhämta sig för mig.

2009-12-20 12:44:12

Skönt att den funkar bra, men förstår att det måste va trist. Hur länge behöver hon ha skenan då, vet ni de?

Fin bild :) saknar när min lillskit var nyfödd o ville sova på min mage hehe



Min lillkille blir 7mån dagen innan julafton. Tiden flyger förbi, känns som det var i förrgår man var på BB. :p

2009-12-20 14:34:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!