Ingen Alexia än så länge!

2009-12-13 16:19:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nix idag är hon beräknad att titta ut ju, men så verkar de icke bli! sover sjukt dåligt om nätterna, somnar inte förens 4-5 :( ligger och vrider på mig och lyckas aldrig somna, men de är som de är helt enkelt! Vill att de ska sätta igång nåt snart så man vet att de är på G, men de kanske kommer pang bom sen helt plötsligt! Hade som lite små kramper i magen inatt igen och lite mensvärk, men inget allvarligt så.

Tog mig en promenad förrut och nu har jag precis damsugit, får ju hålla igång lite när man har ork till det, då är de bara att passa på =) Jag ska se lite på Desperate Houswives reprisen som börjar nu snart, för jag missade ju det i tisdags för grabbarna skulle se fotboll!

Så ska vi ut till svärmor och svärfar en sväng och hälsa på, på en kaffe! Sen blir väl resten av kvällen lugn med nån film eller så.


Snuttan kom ut nu!! :) går in i vecka 41 idag!



Kommentarer
Malin, Alice & Lowes mamma! http://alicesmamma.blogg.se/

Så fin mage för att vara i vecka 41!!

2009-12-14 08:58:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!