Influensa :(

2009-12-01 16:10:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I lördags kom jag hem till min kära man, men han börj känns sig dålig och det slutade med att han låg med massa feber! I söndags låg han i soffan hela dagen och jag stack iväg och handla lite på coop. På kvällen börja även jag känna mig lite små krasslig, varm o sådär! Sen blev även jag febrig och frossig och hostig.. ringde min barnmorska och fråga vad jag skulle göra, för de ju fan dags och föda snart!! men jag skulle bara vila och äta alvedon som vanligt.. Denna natt har varit pissig, vaknat till och från hela tiden, så jag har stått i duschen, har inte sovit med någon alvedon heller så jag har ju svettats som en gris..

Ringde sjukvårdsupplysningen precis och hon trodde att jag hade svininfluensan eftersom jag hade hosta också, hon sa att det fanns någon medicin till de som inte tagit vaccinet och åker på influensan, men det skulle varit 72 timmar efter att febern brytit ut, så det var ju synd att min bm inte nämnde det!! Men men skulle avvakta tills imorgon och se hur jag mår då iaf och ringa vårdis för en tid då.

Nu ska jag trycka i mig lite makaroner och sedan ta en dusch igen.
jävla skit äre!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!