hungrig!! :)

2009-12-12 19:09:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hemsk natt kan jag meddela att jag har haft iaf, vi bädda ut bäddsoffan för att ika på film igår kväll, men älsklingen slocknade innan 12 och filmen vi såg sög, så jag tog mitt täcke och kudde och la mig inne i sängen för att försöka få lite sömn. Hade ju små kramper i magen och mådde lite smått halv taskigt, huvudvärk också på det, låg där inne ill 01.30 och så körde brud grannen igång med musik på hög volym helt plötsligt, lejonkungen, vem fan festar till sånt? babe vakna till vid 3 när jag var uppe och pissa som jag fick göra i säkert var 4:e minut, helt stört var det. Sen kunde han inte somna om, och jag låg och var irriterad!! sist ja kika på klockan var hon väl 5 och straxt efter det somnade jag..

Vaknade till vid 14 hugget idag, var relativt pigg ändå! Skönt det! Tösabiten låg så långt upp i magen så de kändes som om hon låg i hakan på mig, hehe såg lite roligt ut :)

Annars har jag inte gjort nåt alls idag typ, bara segat och tagit de lugnt, tog med mig älsklingen på en promenad bort mot affären för o handla lite kött, så just nu friterar jag lite pommes och steker kött! :) hungrig hela tiden just nu, helt sjukt! Pratat med alexandra en sväng med har jag hunnit med:) och sedan blev de över en timmes snack med syster i luren :) ♥

Imorgon är den stora dagen här! Men de känns inte som hon vill komma ut imorgon :/ tror nog jag går över tiden ett tag faktiskt! Men idag kan jag iaf gå hyffsat normalt så de är skönt det, men får se hur kvällen blir med alla krämpor, de är ju då de brukar komma! :) Blir att bara slappa framför Robinson ikväll!

ha en fin lördag nu ska jag käka MYCKET mat!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!