Hello everybody!

2009-12-08 13:50:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll la jag mig och såg klart wallander filmen, helt okej! vaknade lite till och från som varje natt, men efter några omsomningar så kle jag upp 12, men är så jävla utmattat och trött ändå, hatar att känna mig trött, men man kan ju inte göra mycket åt det! Har sån foglossning just nu, aj aj! kan inte påstå att det är vidare skönt, känns som om någon har misshandlat sönder min vänstra höft och även min vänstra skinka. Så kom jag på här nyss att jag har ju inte varit ute nånting nästan sen förra helgen, fast har ju iofs legat sjuk och dan, men idag ska jag iaf ta mig ut på en liten promenad så man får röra på fläsket lite :) När Alexia är ute i världen så lär de bli många härliga promenader med barnvagnen, mys!

Min VG uppgift i Etik & Livsfrågor ska handla om aborter. KUL, faktiskt! Det finns så jävla mycket att skriva om kring det, och man har så himla många egna tankar kring just det ämnet, så inte kan de bli nåt svårt arbete iaf :)

Ne nu ska jag måla dit lite ögon.
tjing tjing!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!