Hej och sånt!

2009-12-07 21:53:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå i stugan.. Idag har man inte fått så mycket gjort förutom att jag diskat ett helt berg av disk! Vaknade till imorse när älsklingen kom hem från jobbet straxt efter 06.00! Så då låg jag och försökte somna om i sängen medans jag lyssnade på när han och tjejjerna pratade :) Det blir så tomt när dom åkt här i från ju, tyst! Jag vaknade till vid 12 hugget och trodde klockan var 9, var extremt seg och trött!

haha jag satt i köket förrut med datorn, så smattra nåt ifrån hallen, trodde de spöka så ringde syrran, och älsklingen låg och sov i sängen, kikade försiktigt ut i hallen och insåg att det brann i ljushållaren, en sån som man häller i doft gelé i, skrek till på älskling, "de brinner, du måste släcka elden" !!! hahaha. Fan läskigt om man inte hade upptäckt det och det satt fart o brinna i duken eller blomman eller nåt!

Såg ju aldrig klart wallander filmen igår, så blir nog att göra det nu när jag ska lägga mig! Fick precic massa SJ låtar av Johan, dom är ju så härliga :) nu tänkte jag snart ta mig en dusch, men ska sitta och läsa lite på familjeliv och så först, bra sida dedär!

sov gott sen!





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!