Hals jäkel! :(

2009-12-03 10:21:32 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll kollade vi på ett andra avenyn avsnitt, och nu börjar de hända lite grejjer i serien iaf :) efter det blev det en film i sängen, minns inte vad den hette.. Försökte sedan att sova, men det var ej det lättaste, kändes som om jag skulle hosta sönder mig, ush fy, hatar hosta, och hatar när de sitter slem i halsen som man inte får upp, då låter de som man flåsar som en gamling. Efter mycket om och men så somnade jag väl till omkring 04.30, men vakna rätt så snart ändå! Så gick upp nu för nån halvtimme sedan. Checkade hur halsen såg ut i spegeln, och den har ju svullnat till sig, hoppas inte de leder till halsfluss! Ringde vårdis och fick en tid idag 14.00 för lite prover och sånt, skönt, måste få nåt för hostan alltså, annars lär jag hosta ut Alexia snart!

vill verkligen känna mig kry nu innan förlossningen startar. varför ska man bli sjuk när det är så nära inpå för? :( Ne ska in och vecka älsklingen nu, sen hoppa in och ta en lång skön dusch! Ajust ja, igår fick man ett roligt samtal, lilla skruttis Nora ringde, från sin egna mobiltelefon som hon hade fått minsann!! :) haha 5 år!

Fick höra förra veckan att min blogg känns skum och konstig? Att det känns som om jag skriver och lägger upp en fasad. Jag kan säga som så om det, att så är det inte. Jag skriver om när jag mår bra och när jag mår dåligt och jag har verkligen mått dåligt, totalt botten här för ett tag sedan, men som nu sedan har retts ut till något bra och positivt, något som jag ser väldigt ljust på! Och jag ser ljust på framtiden.. Jag skriver verkligen inte i bloggen det jag tror andra vill läsa, eller att jag mår bättre än vad jag gör osv, thats it!

bye!


Kommentarer

Nämen fy vad jobbigt att vara sjuk när man är höggravid :( När har du bf ?

Man måste ju ha alla sina krafter till att krysta ut bebben :)

Jodå det är bara bra med oss. Enya växer så det knakar, Hon gör nya saker nästan varje dag :)

Kram

2009-12-03 12:18:26
jenny hammarström - blivande mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

ja det ska jag absolut göra :D du måste också göra det när det är dags för dig!! :D ooh det är ju jätte spännande! krya på dig föresten <3

2009-12-03 17:11:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!