GoodNight!

2009-12-09 01:01:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu började damen där inne böka runt så magen stuttsar fram och tillbaka i sidled! Men de är ju härligt o känna att hon lever iaf :) Prata precis med far min i luren, men nu skulle han krypa till kojjs, och jag ska se om jag fick hem rätt avsnitt av Desperate Houswives som jag ska kika på. Sen blir det att blunda och hoppas på en rolig dröm inatt, drömmer ju konstiga drömmar varje natt nu för tiden! Min älskling sitter och spelar wow på jobbet, så slappt jobb har han!

sleep good!

Bjuder på en gammal bild på mig :) där hade jag brun & fin hy! längtar tills man får pressa i solariet igen ;)


Kommentarer
jenny hammarström - blivande mamma

de är något jag också längtar efter, SOOOOOLA! :D

2009-12-09 19:58:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!