Godmorgon Godmorgon!

2009-12-06 09:59:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tror nog tjejjerna var vakna redan 6 imorse. Men dom lekte på där och sen hörde jag att de spelade lite wii spel. Nora kom in och sa att jag skulle komma upp redan vid 07.30, men det orkade inte ja med, så fick ligga och dröna till iaf 9! Vi lovade älsklingen lite sovmorgon idag eftersom han ska ut och jobba natt inatt. Så tjejerna och jag har precis ätit frukost, och nu kollar dom på Disneydags och myser i soffan medans jag dricker kaffe och ska kika runt lite på nätet :)

Drömde en as hemsk dröm inatt, Alexia hade precis kommit ut, och jag for omkring med henne i bilen, åkte till challe och visa upp henne, till syrran, och Becca och alla möjliga, så tillslut satt jag och luncha med morsan på nån restaurang och så hade jag helt glömt bort vart jag gjort av Alexia :( ni skulle sätt min panik i drömmen. Hittade henne hos becca sovandes tillslut, men där spökade det för fullt! konstiga drömmar!

Åh vilken mysig dag vi ska ha idag :) julpynta och julbaka, lär ju ladda ner nån härlig barnjulskiva så vi kan sjunga medans vi bakar :) så får vi extra mycket julstämmning :D

bye bye!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!