Galet urtrött!

2009-12-10 17:13:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Somnade omkring 02.30 inatt, men annars har natten varit rätt lugn, vaknat lite till och från. Sen ringde syster yster och väckte mig vid 10.30, jag fatta ingenting, helt död i skallen! Men gick upp och pratade lite med henne, sen gick jag och la mig igen och vaknade inte förens efter 13! Helt galet att man kan vara så trött och seg i huvudet fast man sovit så många timmar, ikväll ska jag försöka somna tidigare så man kan vända lite tillbaka på dygnet! Skönt det är att prata med syrran om förlossningen osv, det får mig lite lugn! :) ♥

just nu har jag precis skalat lite potäter, så ska min karl få göra riktigt potatismos på det sen, gott! Är sugen på att se nån svensk gammal film, så kanske hyr nåt sen och bara bullrar upp mig i soffan och myser! skönt att man kan hyra film genom tv:n! Har sån huvudvärk också, men blir väl så när man sover som en stock!

har inte orkat ta tag i arbetena jag ska lämna in till skolan heller än! Men dom tar mig bara några timmar att fixa ihop och jag har ju till 10 januari på mig så det ska jag nog hinna med :)

En gammal bild på min älskade syster och mig o lilleman, fan va liten han va!! :)


Kommentarer
jenny hammarström - blivande mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

tack så mycket :) Kvällen var väldigt trevlig & mycket got mat :D mums!

2009-12-10 23:48:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!