Full fart!

2009-12-25 23:04:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var det ju julafton, och den tillbringade vi hemma hos markus bror och hans familj! Alexia sov nästan hela dagen + kvällen där, vaken några stunder då hon ville ha mat :) Ebba och Nora & Algot busade för fullt, och väntade mest på att tomten skulle komma. Riktigt kul att dom gillade sina julklappar dom fick iaf, då blir man glad. Vi vuxna hade lottat om vem vi skulle köpa julklapp åt, och Lina hade fått mitt namn på sin lott, och jag fick världens finaste halsband av henne :) med en dödskalle med glitter på, skitläckert faktiskt! En mysig julafton blev det!





Inatt sov Alexia bra som alltid, hon brukar vakna till ca 1-2 gånger under natten om man ger henne sista amningen vid 01 hugget! Ebba och Nora vaknade väl tidigt som vanligt imorse :) men älsklingen var så gullig som lät mig sova vidare, så gick han upp! Så när Alexia hade fått lite mat vid 8 tiden bäddade jag ner henne bredvid mig i sängen, så somnade vi om rätt så snabbt och vaknade straxt innan 11!

Sen blev de full rulle här hemma, gjorde oss iordning och packade skötväskan och allt, sen åkte vi mot deras Farmor för att gå på 50 års kalas! Och där blev det full rulle efter ett tag då det ramla in en väldans massa människor! Det bjöds på goda pajer och smått och gott, så det var trevligt! När vi åkte hem så var det snöstorm ute :( kallt och blåsigt och snöigt. Och mina hormoner börja spöka för mig, så kände mig inte ett dugg på humör för nånting, hade kunnat börja störttjuta kände jag. Men nu känns de bättre.




Det känns som om det varit full fart på allt sen vi kom hem från BB, de känns knappt som vi fått någon egen tid alls med Alexia, vi har haft Ebba och Nora väldigt mycket, (men dom är hur snälla, duktiga och goa som helst) men det tar faktiskt på krafterna. Jag längtar tills vi har lite egen tid med Alexia bara!

Och gud vad hon växer fort, hon är ju 11 dagar idag! Tiden springer iväg känns det som! känns som om det var igår som man var på bb och precis hade fått henne! Jag älskar verkligen vår lilla så himla mycket, det är knäppt hur man kan få upp så mycket känslor för någon på så kort tid, hon är verkligen mitt allt!

nu ska jag gå och pussa på min man och sedan ta en dusch!
hoppas ni haft en mysig jul!
puss och godnatt!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!