Förvärkar

2009-12-09 16:28:56 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev en lite små jobbig natt, vaknat till och från med "mensvärk" och så vaknade jag vid 6 hugget av att de gjorde mera ont.. men sen resten av dagen har det bara varit lite molande värk till och från! Ringde till bb för att höra med dom vad det var osv, tycker de är skitsvårt när man inte har en endaste aning om vad en värk är? hur den känns? men barnmorskan jag fick prata med sa att det var förvärkar och att de låter som om det är på gång, så alltså är ju tydligen "mensvärk" förvärkar.. Och det har jag ju haft till och från nu i flera dagar! Men det är skönt att veta att det är på gång iaf! :)

Drömde ännu en dröm om alkohol, haha fan man blir ju helt kallsvettig! Drömt om att man supit och blivit kanonfull ett par gånger. Men nu drömde jag att jag var på krogen med min stora mage och beställde in öl efter öl hela tiden, sen blev jag visst ap full om kom på då att jag var gravid haha.


Kommentarer

Jag LOVAR dig att du märker skillnad på förvärkar och riktiga värkar,det går inte att missa riktiga värkar, det gör så ont att man måste stiga ur sängen o vet inte vart man ska ta vägen riktigt.

2009-12-09 18:36:29
Jenny

Väntar med spänning med att läsa hur det har går för er, med förlossningen och allt ! Även kanske se en bild på flickan... Hoppas att allt kommer att gå bra !

2009-12-09 22:03:32

självklart kommer de upp en bild på tösen då hon är ute :D vem Jenny är du? :)

2009-12-09 23:08:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!