Fixat och grejjat!

2009-12-05 14:44:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu mår man bättre, bara den förbannade hostan som är så jobbig, men bara hosta och spotta så ger de sig nog snart hoppas jag! Igår åkte vi och hämtade upp Ebba & Nora från Dagis & Fritids. Sen blev de bara mys med god mat och idol på kvällen! Dom stack iväg vid 11.30 hugget för att vaccinera sig, Nora verkade lite nervös innan dom åkte men det hade gått jätte bra :) Så nu är dom hos markus föräldrar en sväng och jag har fixat med alla mina papper, räkningar osv, så jag har koll på dom!

Har även plockat med alla blommor idag, inga ruttna blad :) Så har jag sorterat alla Alexias kläder, det är ju endel, vi har köpt en del, så har vi fått en hel del. Så body´s och kläder har kickan så de räcker nu iaf! Även packat bb-väskan med lite kläder och sånt, mina journaler är nedpackade också, för idag är det ju bara 8 dagar till beräknad, så nu kan hon ju verkligen komma vilken dag som helst, hjääälp! haha, får lite smått panik, men de ska bli så härligt när hon är ute hos oss.

Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen om en stund om jag inte tar en ikväll :) Vi ska väl förmodligen baka pepparkakor med tjejjerna ikväll när dom kommer hem. Och till middag får det bli lasange, mums. Vi har ju plockat upp alla julsaker ifrån källaren, så på söndag blir det att julpynta lite mera, så tjejerna får hjälpa till, sånt tycker dom är skoj ju. Ush jag har halsbränna :/ hoppas de släpper snart! Fan va skönt de känns när man har fått saker och ting gjorda, ska nog städa ordning på hyllan i sovrummet så vi kan byta plats på den och spjälsängen ikväll! Låg och pratade med farsan i telefon häromdagen, kände att de blev blött på armen, kolla ner och brösten hade visst börjat läcka, haha. Tur att jag köpte kuddinlägg för sånt då, inte så fräscht och gå omkring och vara blöt där, men åh andra sidan så vet man ju då att jag har mjölk iaf, och det är ju bra det! :)



Tomtar i fönstret :)



Ha en fin lördag!
bye bye!


Kommentarer

man hinner knappt använda alla bebis kläder dom växer så otroligt fort. hat flera plagg enya inte hann ha :) hehe

2009-12-05 17:18:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!