Bra sömn!

2009-12-26 10:43:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Pluttan somnade om omkring 2 hugget efter att hon fått mat, och vaknade inte förens 06.30 :) hon var trötter! men skönt för oss att få ett par timmars sömn! Sen var hon klarvaken ett tag och så somnade hon om till 09.30 :) Idag blir de bara att ta de lugnt här hemma, skönt som bara den! Det snöar fortfarande här, har kommit hur mycket som helst!!

Ska se om de går att borra upp en hylla i köket också tänkte jag, så den slipper ligga i bokhyllan och skräpa :) Nu ligger min ögonsten här bredvid mig nedbäddad, och gnyr gör hon! :) haha tror hon är lite förkyld, hon piper så dant, men fick ut en buse i näsan på henne igår, och vilken skillnad de blev på andningen!

Ne nu ska jag dricka mitt kaffe!
Puss puss!


Kommentarer
Emanuel Nilhzon http://snyggeman.blogg.se/

Kanske skulle byta ut din header? :P

2009-12-26 23:03:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!