Besök hos ortopeden!

2009-12-30 22:40:22 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna natt blev de inte mycket sömn alls, Alexia låg och gnällde och verkade ha ont av skenan för den satt ganska så hårt om rumpan :( men några timmars sömn fick vi innan de var dags att gå upp, älsklingen fick upp mig ur sängen 05.45 typ och sa att bilarna inte startade! Så fick ringa efter sjuktaxi eftersom Stumpan skulle vara hos ortopeden 8, det fick bara följa med en förälder i taxin så 06.30 åkte hon och jag iväg! Hos ortopeden fick hon ta av sig skenan en stund för att bada, och hon trivdes! men det kändes så konstigt att hålla i henne utan skenan! Sedan kom en doktor och kände på höfterna, han sa att de kändes stabila, men justerade skenan och satte dit den igen, så får vi se hur allt ser ut då vi ska på röntgen! Inte så smart om de tog bort den nu, så har inte allt rättat till sig ännu..


Vi fick vänt 2 timmar på taxin för hemfärden, segt segt segt!! men vi satt en sväng på fiket så jag fick i mig lite frukost och kaffe. På vägen hem hoppade vi av vid BVC och mötte upp markus där, så var det dags för vägning. och vår tös går upp ganska så mycket, haha tjooockisen! hon hade ökat med ca 300g på en vecka, så nu vägde hon hela 4130 gram! :)

Annars ikväll har vi spelat Tennis & Bowliing på wii med Ebba & Nora, och gjort varma mackor och bara tagit de lugnt, imorgon skjussar älsklingen dom till deras mamma. Sen drar markus jag & Alexia till Linköping, wiiie! jag längtar tills imorn :)

ne nu ska jag kika runt lite på nätet!
puss & ajö!




Min lilla knubbis i väntan på taxin! :)
på denna bild tycker jag faktiskt hon är lik bilderna från 3D ultraljudet!


Kommentarer

Ja det går undan, Nu har enya lärt sig att vända på sig från rygg till mage (har kunnat från mage till rygg ett tag) Så nu när hon lärt sig det så gör hon det hela tiden haha, Så sött !

Tänderna spökar för henne, har fått ge alvedon nu i några dagar. Jädrans sega att ploppa upp..

Ja jag ser att din söta tös växt. Det går verkligen fort. i bland för fort,

När ska dom kolla hennes höfter igen för att se att allt är som det ska vara ?

2009-12-30 23:57:33

Grattis tjejen.

Hon är verkligen världens sötaste..=)

2009-12-31 00:30:46
fia

fin hon är eran plutt längtar efter att få träffa er imorron, hör av dig n'r du har tid och ses :)

2009-12-31 01:02:24
Anonym

Tävla om en egen header hos mig på



www.prinsessbell.blogg.se



Mvh// Lucia

2009-12-31 17:19:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!