Bättringsvägen!

2009-12-02 19:50:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Puh, fy vilka hemska dagar det varit! Igår lyckades jag somna 23.30 typ efter en kokhet dusch och två alvedon. Vaknade av att täcket var blött och mitt linne var blött som jag sov i, svett! vaknade till och från ett par gånger till under natten, men sen när klockan var 09.30 så vaknade jag till och kände mig någorlunda pigg, så skön känsla! Men låg kvar och somnade om till 12 nångång! Så idag har jag bara varit lite seg i huvudet, hostig och snorig, men inte känt någon frossa alls, SKÖNT! Hjärtat mitt känner sig också mycket kryare!

Så idag har vi även orkat ordna lite här hemma i vårt kaos, haha ligger verkligen saker överallt, men inte fan orkar man göra nåt när man är febrig och dan. Men lite tog vi tag i idag, och även fått upp julstjärnor och adventssjusstake så lite julpynt har vi hunnit med :)

Ne nu ska jag bädda ner mig i soffan igen.
bye!



En bild på världens bästa mamma♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!