2 Advent!

2009-12-06 22:35:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit full rulle känns det som! Tråk väder som vanligt, så nån luft ute har man ju inte fått! Vi har bakat lite pepparkakor, fast tjejjerna tröttna efter en plåt, haha. Så älsklingen och jag försökte få till lite peppisar! Sen har vi julpyntat lite här hemma, så nu är det rätt så juligt :) Och så blev det lite tacos på det och sedan adventsfika framför barnprogram i vardagsrummet! Hjärtat åkte till jobbet för någon timme sedan, han jobbar natt denna vecka :( och tjejjerna slockna rätt så snabbt i soffan medan jag kollade på vem kan slå fredrik & Filip! Så ska älsklingen skjusa brudarna till skolan & Dagis imorgon bitti när han kommer hem, sen nästa gång dom kommer hit så har nog deras lillasyster kommit ut :) ♥

Kolla vilka sötnosar!!





Pratade en sväng med Alexandra i luren förrut, blir ju inte så ofta, synd att jag inte träffat henne på länge, vill ju se hur stor hennes mage är :) hon ska ju ha barn ca 5 veckor efter mig, och idag är det exakt en vecka kvar till BF för min del. Tycker synd om henne när jag hostar som en kråka, hon blir nog helt ihoptryckt därinne känns det som. kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut kom ut NU :) Har precis käkat lite glass som jag kom på att vi hade i frysen, yummiie!! Så tänkte jag slå en pling till mor min innan jag skuttar in i duschen!





Peace & Love !!

 


Kommentarer

okej :) jaha ja för vissa funkar det tydligen :) nä man känner ju sig som en flodhäst =)

men man blir ju lite desperat när man går över tiden .

Tips, jadu när vi väl kom dit så hade jag ju värkar regelbundet men med ca 10 min lellan rum i början, försökte bara andas mig genom värkarna. tog även ett jätte varmt bad det hjälpte rätt mycket då. men tog jag en promenad, men sen när väl monstervärkarna sätt igång så andades jag bara in en massa lustgas, det hjälpte till en viss grad tyckte jag, man tänker inte så mycket då, kristoffer hämtade blöta handdukar hela tiden o la på min panna, det var jätte skönt. han hämtade även saft med jämna mellan rum.

så tänkte jag hela tiden att snart får jag träffa bebisen :)

2009-12-07 09:02:33
jenny hammarström - blivande mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Man får faktist klaga nu när man är i våran sits ;) hehe..

aa somnade väl runt 4 kanske.. usch!

Ne det är ju inte lång tid kvar nu :D LÄNGTAR!!

2009-12-07 14:40:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!