Work today!

2009-08-03 10:57:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag varit ledig från jobbet hela helgen och det känns som om det var en evighet sen jag var där, och jag är inte ett dugg sugen på att jobba idag faktiskt, är trött, och jobbar till 21.30. jajja, bara att gilla läget :)

I helgen har vi haft tjejjorna här hos oss, jag åkte och hämtade dom i Virsbo i Torsdags och så fick jag ju även se deras sjukt söta hundvalpt dom köpt :) vill med haaa! =) Så i fredags plockade vi lite blåbär och bestämde oss för att göra en blåbärspaj och ta med till deras farmor och farfar på lördagen :) Och där ute hos dom gick de knappt att vara för det var så mycket mygg som attackera oss, Sen blev det även en tripp förbi Fredrik & algot på vägen hem, och tjejjerna fick busa loss med deras kusin lite :)

Och igår åkte brudsen hem till sin mamma igen, och då blev de lite smått tomt här hemma som vanligt, Tony & Lotta var förbi på en fika annars hände inte allt för mycket, vi åkte in till Skinnsberg lite senare och hälsade på Peter.

ne nu ska jag plocka undan frukosten!
puss & Kram!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!