Vecka 24!

2009-08-20 10:51:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


oj oj oj vad det har börjat hända grejjer just denna vecka :) bebisen är i full rörelse, sparkar nästan hela tiden och ibland kommer det rejäla sparkar känns de som :) helt underbart är det ju. Tänk att jag redan är i vecka 24 och månad 6. Tiden springer iväg, och det är inte överdrivet långt kvar nu ändå ju. men jag trodde ändå att magen skulle vara mycket mycket större än vad den är nu, men det där är väl också något som är från person till person, bara knodden följer vår kurva och jag min så är det ju lugnt. Ska till Barnmorskan den 24:e, ska bli underbart att höra hjärtslagen igen :) och se så allt ser bra ut osv! :)

Det jag mer har känt av nu än att lillfisen sparkar och har sig där inne, är att man har kramper i olika delar av kroppen när som helst, men mest på natten, och det är inget roligt alls, benen blir helt stela och står rakt ut, haha, fan vad ont de gör. men det är ju också sånt som hör till, mamma skratta när jag berättade för hon hade exakt likadant :)

Även är det så att de här dagarna har jag ömmat på höfterna, men å andra sidan kan det ju ha med att göra att jag legat i sängen i flera dygn pga febern :) inte vet jag. Men det händer saker och ting med kroppen nu iaf, anfådd för minsta lilla, man orkar inte lika mycket längre som förr.

Jag har faktiskt inte begripit riktigt än att det verkligen är en liten bebis inuti mig, hur ska man kunna förstå det förens dagen är där, då vi får ses för första gången. åhh, jag längtar!



Denna bild hittade jag på google, och det är en bebis som är i vecka 23, tänk att en sådan ligger i mig, oförståeligt!


Kommentarer

Grattis till bebis i magen, är också i vecka 24 hehe.. När har du bf då? för antar att vi har nästa samtidigt då.

2009-08-21 08:56:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!