Västerås idag igen :)

2009-08-27 13:02:56 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse gick jag raka vägen ner mot tvättstugan och kasta i två maskiner, sen blev de frukosttajm. Min älskling är bäst för han hade köpt färska frallor när han åkte hem från jobbet imorse, yummie ♥ Sen kom posten och där fick jag mitt halsband som charlottes jobbarkompis har gjort åt mig :) fint var det! Annars har jag inte gjort så mycket mer än o tvättat och sånt, eller jo betalat massa räkningar.

Idag blir det att åka till västerås igen nu om någon timme, jag ska träffa en barnmorskepsykolog en sväng vid 15, sen ska vi ta en repa på staden. Behöver handla lite små saker och även ta en drop-in klippningen om det hinns med.

ha en fin dag :)



Kommentarer
Anonym

Riktigt fint halsband:)

Hoppas du kommer hit något i helgen så vi kan umgås:)

puss

2009-08-27 16:37:53
Anonym

Varför ska du träffa en barnmorskepsykolog?

2009-08-27 19:26:19

Hej !

hur mår du och pyret ? :)

varför ska du träffa en barnmorskepsykolog?

2009-08-28 11:50:13

ja fy förlossningen var hemsk !!!

men nu är det över ialf och det är jag mycket glad över!!!

okej vad bra att det är bra..har du några gravid krämpor än då?...typ sammandragningar osv?

jaha okej..



det känns underbart med älskade enya :)

fast man har sömnbrist hela tiden så är man trött & lycklig hela tiden hehe...

2009-08-28 13:06:29

riktigt fin halsband !

2009-09-11 16:35:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!