pluggdags såhär på kvällen :)

2009-08-26 22:54:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har känt mig så fruktansvärt trött nu i flera dagar, men idag har jag energi iaf :) Vi åkte till Västerås och handla grejjer till tjejjerna. Och så gick vi även ett varv inne på Ikea och kolla runt lite på spjälsäng & skötbord och massa annat! Finns mycket till bra priser där. Vi hittade även en hall-lampa, som behövdes :)

På vägen hem åkte vi förbi sambons barn och gratta dom lite smått, eftersom det är ju ebbas dag idag. Sen har vi inte hunnit med mycket mera. Älsklingen stack iväg till jobbet vid halv tio nångång. Och jag ska sätta igång och plugga lite nu tänkte jag! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!