Trött Trött Trött!

2009-08-07 20:48:44 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu börjar jag känna mig lite smått trött i kroppen och skallen, har jobbigt en hel del den senaste tiden, men igår blev de inget jobb för min del, för jag spydde som en tok kvällen innan, stark mat rekomenderar jag absolut inte till gravida :) ush och tvi blir ju dålig som bara den av det.

Idag har jag jobbat på Stolpvreten här i Fagersta, var ett tag sen jag var där och jobbade så det var skoj :) gick hur bra som helst också! Sen jobbar jag resten av helgen i Skinnsberg!

På måndag är det min sista jobb dag enligt med arbetsschema i Skinnsberg, slutar 12 då vilket är sjukt skönt, och då blir de förmodligen att dra till Linköping :) ååååh vad häärligt! saknar den stora staden galet mycket just nu. Vad fan finns det för mig att göra här när markus är ute och festar? inte för jag skulle orkat med så mycket annat då man jobbat som man gjort, men jag saknar mina vänner!

just nu har jag kastat i massa slingor i håret för ännu en gång :) undra hur resultatet blir denna gång, hade det här varit för ett halvår sedan hade jag varit kritvit i håret så som jag har färgat, men när man är gravid så ställer hormoner och grejjs till det för färgresultatet, så jag lyckas inte bli så ljus som jag vill :/ men men!

Tiden står stilla!

Kommentarer
?

Är han ute o festar ofta?

2009-08-20 10:03:12
Anonym

jo han är väl iväg endel, då vi ej har barnen varannan helg. vem är du?

2009-08-20 10:07:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!