tjuuu shim!

2009-08-22 09:41:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vaknade jag av att jobbet här i fagersta ringde, klockan 06.40 men jag bara tittade på mobilen, jag orkade verkligen inte gå upp, så jag la mig igen, men så ringde jag väl upp straxt efter 8 och fråga om dom fortfarande behövde in nån, men de behövdes ej :) sen skjussa jag markus till tåget nu för nån timme sen, han ska iväg och hjälpa tobbe och flytta och sen parta lite i Västerås ikväll, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men funderar på att kankse dra en rejäl storstädning, men vi får se vad som sker under dagen :)

Kommentarer
Jessica ( mamma till casper ) http://puckopaddan.blogg.se/

Åh tack så mkt :) Hur gåre för dej och magen då?

2009-08-22 09:51:06
Jessica ( mamma till casper ) http://puckopaddan.blogg.se/

sv: Oh de är ju så mysigt när man känner alla sparkar och krångel :)

HAHA längtar redan dit :p ..

Oj, jag trodde du va i vecka 30 eller ngt :P

2009-08-22 14:52:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!