Sjuka Drömmar :D

2009-08-23 10:23:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna natt har jag vaknat till och från ett par gånger, men ändå somnat om på momangen :) drömde en sån lustig dröm, inatt igen :) Bebisen hade kommit ut redan i min dröm, och var ju självklart förtidigt född, och det var en liten tjej, världens sötaste och finaste, och världens minsta, hon var säkert inte längre än 20 cm, och jag skulle simma i simhallen så hon fick ligga i skåpet och vänta på mig :S så när jag var klar och hade bytt om o så, så vaknade hon, så jag gick omkring med henne lite i famnen och insåg att jag totalt glömt att ta med mig blöjor, tvättlappar och allt som hör där till, så säger tösen: Mamma jag behöver bajsa på toaletten, hahaha. Men hur skulle hon ens kunna sitta där? sen när vi gick från badhuset mötte vi Alexandra för hennes unge hade också kommit ut så vi ville se den, och det var också en flicka, men hon såg ut att vara 5 år, haha :) hon kom i en stor släde som charlotte drog omkring på, haha!




Det är konstigt med drömmar men också lite roligt :) man kan j drömma precis vad som helst. Hur som helst så vaknade jag för en kvart sen typ av att älsklingen ringde, så jag ska hämta upp honom här borta vid tåget om en timme typ. Han var slitage.se idag :) Blir nog bara lugna gatan här tills jag ska iväg till jobbet sen vid 17.00.


ha en fin dag!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!