Rehabilitering & Habilitering !

2009-08-25 22:01:03 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse ringde jobbet och frågade iall jag kunde jobba, och olyckligtvis skulle jag ju till skolan just idag klockan 09 :/ men men, fick bra information om Rehabilitering & Habilitering, så imorn ska jag låna boken på bibloteket sen är det bara att sätta igång med den kursen :) har böjat med den andra kursen idag Etik & Livsfrågor, och den verkar helt okej, intressant. Så jag ska fortsätta att plugga lite nu såhär på kvällskvisten :) babe stack precis iväg till jobbet.

Imorgon ska vi åka till Västerås och handla lite presenter, eftersom markus döttrar fyller år, Ebba fyller redan imorgon och Nora i helgen, så vi lär ju ordna lite gifts till dom :) Imorse när babe kom hem från jobbet hade han med sig bilbarnstolen hem som vi köpte av en jobbarkompis till honom, vad mysigt det är när vi handlat en bebis grej :) nehej om man ska plugga lite nu då.

Sov gott när de är dags.

Kommentarer

svar: Ingen orsak. :) Gör du då? ^^

2009-08-25 22:31:39

svar: Ingen orsak. :) Gör du då? ^^

2009-08-25 22:31:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!