Fredag Fredag :)

2009-08-28 12:27:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi som sagt i västerås en sväng, hon barnmorskepsykologen som jag träffade verkade väldigt bra, lätt att prata med, så det var skönt. Efter att vi gått runt en sväng på stan och käkat o sådär, så åkte vi vidare hem till Tobbe & Jenna och hälsade på, och jag fick se deras bebis Linus, bebis o bebis han hade redan hunnit bli 6 månader :) Efter det åkte v mot Skinnsberg och hälsade på Tenho & Mia en sväng, satt ute på ballkongen och lyssnade när Mickis & folket drog en massa skämt haha, men det var en en trevlig dag igår :)

Imorse knalla jag upp vid 10 hugget ungefär, klädde på mig och stack ner till "stan" för att gå till konditorit och beställa tårtor som vi ska ha på kalaset på söndag. Dom gjorde ju tyvärr inga chokladtårtor så de fick bli en hallontårta och en tårta med mandarin & chokladfras i, får hoppas att de duger till kickorna :)

Så nu sitter jag här och dricker kaffe och ska straxt hoppa in i duschen, tänkte jag, så ska vi åka mot virsbo sen så vi är där till 15, och hämta tjejjerna från skola & dagis :)


have a nice day!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!