Underbart!

2009-04-05 11:27:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nu var det ett litet tag jag skrev här så tänkte att fingrarna ska få smattra lite på tangentborden nu :)

I fredags fyllde jag 21 år, och vi hade bestämt oss för att ha lite party här hemma, och så fick de bli :) blev en trevlig & rolig kväll, mycket människor och bra stämmning! :) Jag var dock nykter men märkte att man faktiskt kan ha trevligt utan alkohol, + att man slipper ligga bakis hela dagen effer :)

I torsdags fick även babe och jag reda på att jag är gravid. Vilken häftig upplevelse de blev, jag skrek typ: de är inte sant de är inte sant :D och babe blev lika överlycklig som mig. Jag vet att många anser att man inte ska berätta om sin graviditet förens man är helt säker på att allt är som det ska, och att de inte blir något missfall. Men jag kan inte hålla tyst om det :) Vi ska till barnmorskan på tisdag för ett första möte :) det är sååå spännande!!!!

Igår var jag ute på en långpromenad i det fina vädret :) gick vilse gjorde jag också, jag är ju inte så hemma i dessa trakter precis, men hittade hem sen iaf :D var ute 1,5 timme typ, så skönt med frisk luft och promenad. Babe och jag ska ut och traska efter formel 1 är slut :) sen sa jag plugga resten av dagen, för imorgon har jag prov!

ha en fin dag allihopa!

puss & kram!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!