sommarjobb klart :)

2009-04-22 20:19:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag fixat lite smått med bloggen, men orkar inte sitta och trixa längre nu ;)

Ännu en dag som jag inte känner av illamåendet så pass starkt så att det förstört. Imorse packade babe och jag väskorna och åkte ut hit på "landet" till markus föräldrar hus. Dom skulle iväg till Polen, så är hundvakt åt Özkar tills på söndag.

Fick ett roligt samtal förrut, som jag blev riktigt glad över. Min förra chef ringde från Attendo Care i Linköping och frågade ifall jag var intresserad av att jobba hos dom nu i sommar. Och eftersom chefen här inte hört av sig om jobb till mig ännu, så tackade jag ju självklart, ja! Så förmodligen blir det så att jag får jobba hos Attendo från v25-v33, vilket ger mig möjligheten att kunna spara undan ett par guldpengar, för pengar är man ju i stort behov av. Det tråkiga och det sämsta med det här är ju såklart att vara ifrån min älskling. Men schemat kommer jag kunna lägga upp så att jag kan åka hem ett par dagar då och då, och jag har inga svårigheter till att åka bil fram och tillbaka! Så det här kommer nog bli bra! Vi klarade över ett år med distansförhållande, då klarar vi det här, vi klarar ju för fasen allt tillsammans

jag har verkligen inte gjort någonting idag, lagat mat och suttit här och ugglat, barn har hållt i farten hela dagen, och hjälpt till och jobbat här på huset, för dom håller på att bygger ut :) Vi sitter nu här jag och älsklingen som två datanördar, haha, varsin dator framför ansiktena. han spelar wow, och jag ska spela roliga spel på nätet, haha.. sitter och tittar ut genom vardagsrumsfönstret, ut över sjön och den fina himlen :) allt ser så tyst och fint ut. Imorgon ska vi ut och dra upp en gädda =) haha..

ne nu ska jag kika på tv:n lite..

puss & hej!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!