trött trött åter trött.

2009-04-20 17:12:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hopp idag vakna man som vanligt med illamåendet, och resten av dagen har jag haft skallebank och är så extremt trött. Mitt tålamod är på noll då och då, börja härja på damsugaren förrut för att den ine gjorde som jag ville. Man tappar kontrollen helt, haha, men nu är det ju bara skratta åt det!

har även haft tvättstugan idag som vi ska ner och hämta det sista nu snart, så har jag gjort våfflor också, så jag åt mig alldeles proppmätt på det. men jag skulle gärna vilja ha ett STORT paket med good glass!!!! Det är mycket som jag inte kan äta eller tycker smakar bra längre, och det är mycket lukter som jag bara inte tål att känna. skumt hur kvinnor blir när de är gravida, bara att härda ut :)


ska se om jag får någon ro till pluggandet, men jag måste få ett arbete klart, bara att sätta igång helt enkelt.

ha det fint.

puss




hahaha tjusiga tår :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!