Tjejerna kommer! :)

2009-04-24 11:43:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vakna man vid 09.30 och kände av det hemska illamåendet. Men efter lite frukost nu så känns de bättre! :) Vi ska iväg här om nån timme och hämta tjejerna från förskolan & dagis, mys o se dom igen, känns som om det var jätte länge sen. Frusen som en tok är jag också, var bara 15 grader här imorse, och nu har vi lyckats få det till 17,5. lite mer ved i brasan så hettar det nog snart här! Igår elda jag som bara den, så vi satt här inne smällheta och röda i ansiktet så varmt blev det, haha.

Lyckades hitta ett par skor igår, ett par vita pumps, på ellos rean :) och även ett par svarta ballerina som jag fick för bara 49:- rena kapet :) men hoppas ju bara att jag kan ha dom sen när de kommer :)


ne nu ska jag kika lite på
nätet.
ha en fin dag !

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!