Te & Söndagsparty!

2009-04-19 21:40:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit en väldigt lugn söndag helt enkelt :) Börjat sova lite längre än till 07 nu iaf, så de är ju skönt. Fick för mig att baka en kladdkaka förrut, hittade ett recept utan ägg, men kan säga att hela kakan smula sönder sig, så det blev visst smul kaka, och inte så värst lyckad i smaken heller! Älsklingen och jag gick iväg på en promenad förrut i det härliga vädret, gick dock lite vilse haha, men kom hem iaf!

Nu sitter älsklingen och spelar wow, och jag sitter med en te-kopp och tittar på Söndagsparty med Fredrik & Filip :) sköna grabbs dedär :) haha.. laddat hem en skräckfilm som vi tänkte se sen. Såg även en ny skräckis igår som hette the uninvited. Den var helt okej :)




sådärja nu ska jag se klart på tv:n.
sov gott när det är dags.
puss puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!