Magen börjar växa :)

2009-04-27 14:31:36 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


haft en mysig helg ute hos markus föräldrar, vi cyklade endel med tjejjorna som är hur duktiga som helst på det. Och så skulle vi ta båten och ro ut och fiska lite, så tjejerna och jag letade mask i säkert en timme och fann nog bara 5 st! :) och ingen fisk fick vi heller, men det var skönt att bara göra någonting. Ebba var lite sur och vresig mot mig, så jag förstod inte riktigt vad det handlade om, men sedan sa hon: ni kommer tycka att bebisen är sötare än oss, så jag sa direkt åt henne att så kommer det absolut aldrig någonsin att bli, och att jag och pappa kommer tycka om både tjejjorna och bebisen som kommer, exakt lika mycket. Och efter jag förklarat för henne, så blev hon samma gamla Ebba igen :) Hon tycker det ska bli jätte spännande och pratar väldigt mycket om att det är en bebis i min mage, så det är jättekul :) Nora har väl inte riktigt förstått allt ännu, men de kommer :) skönt att de tar de bra och att dom tycker att det ska bli kul.

Hopp jag som trodde illamåendet var över, fick jag igen för idag, fick löpa upp och sitta hukad över toan ett tag, sedan fick jag i mig en smörgås men den kom upp lika snabbt. Men nu är det mer som om det kommer i attacker eller vad man ska säga, äsch men det är sånt man får ta om man ska ha en liten knodd :)  magen har iaf vuxit insåg jag då jag tog kort på den igår :)  Känns som om magen är helt tom, så är hungrig typ hela tiden. väldigt jobbigt, för när man väl gjort ordning något att stoppa i sig, så smakar det skit helt plötsligt. haha.

Ne idag är jag hängig och känner mig totalt död, kommer inte ske mycket för mig idag känner jag, funderar på att titta på the hills eller nåt, eller kolla om de finns nåt annat skoj att se, så får jag spendera dagen i soffan med en Te kopp. Tänkte försöka komma i ro och läsa lite till mina studier sen också, men det är skönt för jag har långt tid på mig tills arbetet ska vara klart.

ha en fin dag.


Idag går jag in i vecka 10 om det är så som vi räknat ut :)

Kommentarer
sis

Tycker det ser ut som mer än 10 v :D hehe

2009-04-27 17:04:48

Ja, jag är tvnarkoman. Teven styr mitt liv. ;)

2009-04-27 17:42:29

grattis! Vackert..

2009-04-27 17:48:06

hihi i know. ;) Men gud va roligt, är det planerat eller kom det bara? :)

2009-04-28 00:30:36

okej men va bra att ni låg på samma nivå då. :)

2009-04-28 11:27:20
Becka

Men shit detta har jag missat tills nu!!!!!



VAD KUL :D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!



GRATTIS PA ER! :D

2009-05-06 18:22:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!