Lång och bra dag!

2009-04-06 22:33:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Den senaste tiden har man varit en morgonmänniska, väldigt ovant, men också skönt. Imorse vakna jag redan vid 07, lite väl tidigt, men knalla upp. Hade prov vid 11.00 och jag fixade det, och fick reda på att det var det sista på hela medicinsk grundkurs... oh yes vilken lättnad man fick i kroppen! :)

Sedan idag har vi städat och donat här hemma, och sedan blev det en promenix till affären för att inhandla lite tvättmedel. haft tvättstugan nu ikväll, och ska snart ner och hämta det sista .. Stack iväg för att handla massa godis förrut, eftersom att suget fanns :) köpte även påskägg till tjejerna, har ju lovat dom att de ska få leta efter sina :)

nu sitter jag och slö tittar på ballar av stål, haha sjuka dom är. Och så är jag trött som bara den just nu, men hållt igång hela dagen så inte så konstigt! :)

sov gott!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!