hunnit med mycket idag!

2009-04-28 20:59:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jajjemän ! Började dagen med att jag och älsklingen åkte till Hedemora för att besikta bilen, vilket gick väldigt bra, bättre än vi förväntat oss. Efter det blev det en tidig lunch på donken innan vi åkte till skinnsberg, och där bytte vi däck, eller markus bytte däck, dom satt för hårt för mig, är inte överdrivet stark :) och så hann vi med en kaffe hos Peter innan vi åkte hem till fagtown igen. 

Idag har jag  ringt csn och fixade så det blir rätt med lån osv efter sommaren, och ringde även skolan så jag kan göra upp schema osv för mina studier efter sommaren, för då blir det helttid plugg. Och sedan tog jag på med dojjorna och knalla ner till stan, mot arbetsförmedlingen och skrev in mig och prata lite, sen gick jag till Gymmet och kolla vilka pass dom rekomenderade då man är gravid :) och det fanna lite smått och gott. och tillsut gick jag och hämtade ut mina skor på ica och sedan gick jag hem med skoskav. Bägge skorna passade som tur var, och jag tyckte dom var helt okej i utseendet också, kul när köpen blir bra.




Sen har jag varit helt slut resten av eftermiddagen/kvällen, så har bara segat, och nu ska jag snart se på desperate houswives :) och läsa lite i människan socialt kulturellt emellanåt :)

fan va jag älskar då man har energi i kroppen :) tummen upp!




Kommentarer

Fin blogg du har :)

Allt bra?

2009-04-28 23:24:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!