humörsvägningar...

2009-04-05 17:18:48 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ush ja för dom, Idag har väl dagen varit sisådär än så länge, humöret sviktar som bara den, och jag är så jävla känslig :( men så är det väl att vara gravid! Snusande la jag av med så fort jag såg resultatet på gravitetstestet, och ciggen har jag inte rört alls mycket, tagit kankse 2 ciggaretter sammalagt, rökat känns som om det är svårast :( men det ska gå att sluta helt, jag vet det. bara jobbigt i början, för man vet att så fort man tar ett bloss så lugnar det nerverna. Lyssnar på Lars Winnerbäck och det får mig att bli lite gladare! :) men min huvudvärk tycks aldrig släppa?

nu ska jag ta en glass och fortsätta lyssna på världens bästa lasse, och idag saknar jag Linköping!



Kommentarer

Det går att sluta röka!! Tänk på lilla bebis där inne, läs även om vad som kan hända. Så kanske det är lättare :)

2009-04-05 17:28:55

Klart du ska! :D



Jo det är bra med oss, börjar få lite välan ont bara. Men ska väl inte klaga ;)

Hur mår du då? Vet ni hur långt gg du är? :D

2009-04-05 17:30:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!