Härliga Dagar..

2009-04-14 22:49:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ett bra tag sedan jag skrev här nu..

Ibland blir det uppehåll ett par dagar ifrån att skriva i bloggen, har varit full rulle här om dagarna just nu. Men väldigt underbara och härliga dagar. Dagen innan Påskafton åt vi god mat hos markus föräldrar och hade det trevligt. Sedan tog vi med oss Ebba och Nora till Linköping vilket dom såg fram emot väldigt mycket! :) och dom trivdes och hade kul här, tur var väl det, så dom inte fick hemlängtan och skulle hem :) Syster med familj kom hit till mamma på påskafton så då fick tjejerna träffa Liam & Kevin, blev lek och spring direkt! :D

I söndaga åkte babe och töserna hemåt igen och jag stanna kvar. Så jag har hunnit haft en mysig dag vid stångån med en massa prat med Jennifer. Och igår åkte jag in till stan och träffade Yasse och Challe, vi hamnade på Steevés och åt mat, eller jag åt mat iaf :) kycklingspett och klyftpotatis inte helt fel :) Sedan bjöd challe mig på bio, så vi tre såg "Män som hatar kvinnor" och den var faktiskt väldigt bra tyckte jag allt.

Idag har jempa och jag varit i stan en sväng, så köpte jag en fin blomma till mammsen min eftersom hon fyller år idag. Hann även ta en åktur med sofia i bilen och tjattra loss lite :)

Jag har börjat må så illa på morgonen nu, det är jobbigt faktiskt, men värt det!! Jag lämnar Linköping nu på torsdag och åker hem till min Sambo igen♥. Har haft detr underbart här och hunnit träffa de flesta och vädret har varit kanon alla dagar förutom idag. Och nu ska jag titta klart på Desperate Houswives och sedan sova. Imorn ska jag och lilleman mysa :)

sov gott..


Kommentarer

jag har mått illa som fan i början..inte lika illa nu längre..men gud alltså det har vart skit jobbigt..men har ialf inte spytt..men nu börjar det ge sig lite..å jag är ändå i vecka 23..så hoppas du slipper ha illamående så länge...

2009-04-15 10:03:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!