grillning på gång :)

2009-04-18 14:16:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu sitter jag och lyssnar på Mattafix - Big City Life en skön låt de där :) hopp ska straxt börja skala lite potatis och sådär, sen blir det att grilla kyckling och äta god mat! Imorse tog jag en bit knäckemacka det första jag gjorde, för sandra sa att en skorpa på morgonen gör att illamåendet kanske inte blir så jobbigt, och det hjälpte :)

igår hade varenda granne party här runt omkring, det spelades musik för fullt ös, och det var folk överallt kändes det som :( blev ju rätt så sugen på en fylla alltså. Men det går icke, och det är jag glad över ändå, slipper man vakna upp med ångest dagen efter! Jag är så glad över att det växer ett liv inuti mig, det känns helt otroligt och helt ofattbart. Jag kommer verkligen göra allt för den lilla krabaten :)


pussii !



Kommentarer

vilka snygga jeans! :)

2009-04-26 22:58:16

Gravid. nämen fan va skoj. Hur länge har du gått? :)

2009-04-27 18:22:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!