GoodMorgning!

2009-04-08 09:32:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade jag vid 08.00, så jag har suttit och pratat med min kära mamma i telefon nu ett tag, så ringde hon Telia åt mig, för våran hem telefon har ballat ur, så hoppas på att få ordning på den snart. Ska titta lite på nyheterna som börjar vid 10, och sen blir det att hoppa in i duschen! :) se om jag hinner plugga lite innan vi ska ut till markus föräldrar!

Idag skiner inte solen som den gjort de andra dagarna, men kan vara skönt det ocksåå :) Jag trodde att ja skulle börja må illa nu på mornarna men det är inte så farligt, känner bara lite smått! men man är ju inte så sugen på frukost, men får tvinga i mig lite sen ändå.


ne nu ska jag se om jag får ordning på kablarna och allt till telefon.
ha en super fin dag! :) ♥



Kommentarer

Heidi Klum-tröjan har jag köpt på www.colorez.se. Ja, cheap monday verkar vara vääldigt små i storlekarna, tyvär :(

2009-04-08 12:39:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!