trött inatt

2008-09-26 05:37:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


fy så segt natten började, det blev lugnt här framåt 1, så jag la mig för o kolla på tv, och vipps så slockna jag, sov säkert 2 timmar! helt död var jag, kunde knappt hålla uppe ögonen, och mitt tålamod var längst ner på listan. Men sen efter vi gick rundan vid 04.00 så piggna jag till. Så nu har jag hämtat min första kopp kaffe :) kommer in i köket och ser en skit STOR spindel i diskhon, fyyyyyy!!! uuuusssh!! den är verkligen inte liten! :( så den är där den är, jag pillar ej på den iaf! haha!

ne nu vill jag hem till min säng, 1,5 timmar kvar ungefär sen får jag stämpla ut!
puss & kram bye!

Kommentarer
Markus

Sov så gott älskling<3 så ses vi snart!

2008-09-26 06:47:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!